Uitnodiging webinar in Notarisdossier

Minder fouten, efficiënter werken en een duidelijk proces.

Ieder notariskantoor is en werkt anders maar alle kantoren hebben standaard werkzaamheden die in elk dossier worden uitgevoerd. In een papieren dossier moet je als notaris of medewerker zelf nadenken wanneer de volgende stap gedaan moet worden. Dit is intensief en zorgt voor onnodig overleg. De oplossing? Workflow in combinatie met het digitale werken in Notarisdossier. Het helpt je onthouden welke taken uitgevoerd moeten worden en de status van het dossier is voor iedereen digitaal inzichtelijk. Per kantoor kan je bepalen aan welke taken je herinnert wilt worden. Handig!

Hoe doe je dat dan?
Wat je hiervoor nodig hebt is een oplossing waarin je jouw unieke procedurelijsten digitaal kan inrichten. Het proces moet duidelijk zijn voor het hele kantoor zodat iedereen dezelfde werkwijze heeft. Daarmee zorg je voor een hoge kwaliteit van dienstverlening. Iedereen kan overal, dus ook thuis, zien wat de volgende stap is. Hoe je dit doet ga ik je laten zien in de webinar Workflow.

De klantgerichte oplossing
Door te werken met de digitale procedurelijst in de Workflowmodule houd je automatisch de klant op de hoogte van de voortgang van het dossier. Zo voorkom je onnodige contactmomenten, want bij Notarisdossier geloven we in klantgericht werken op een efficiënte manier. Deze webinar organiseren we om te laten zien hoe Workflow jouw kantoor kan helpen. Je kunt online meekijken met een demonstratie van dit proces. Daarna kunnen we in een persoonlijk vervolggesprek bespreken hoe we Workflow bij jouw kantoor kunnen inzetten.

Meld je snel aan via onderstaande link en mis het niet!

Wanneer? Woensdag 22 juli
Hoe laat? Van 14.30 tot 15.00 uur
Hoe meld je je aan? Aanmelden kan via deze link