Klant staat
centraal
Overal
bereikbaar
Persoonlijk
& vertrouwd
Jouw uitdagingen
Klant staat
centraal
Overal
bereikbaar
Persoonlijk
& vertrouwd
Jouw uitdagingen
Met de efficiënte werkwijze in Notarisdossier
houd je tijd over voor belangrijke zaken
Dagelijkse bezigheden
Notarisdossier staat erom bekend een gebruiksvriendelijk, intuïtief en overzichtelijk systeem te zijn. Samen met onze klanten maken we onze software elke dag beter om jou en jouw kantoor te ondersteunen bij de dagelijkse werkzaamheden. We helpen je vandaag efficiënter te werken, zodat je klaar bent voor de toekomst.
Samenwerking
Het resultaat is leidend. En wij zijn pas tevreden als onze klanten dat ook zijn, want alleen dan hebben we bewezen dat we hetzelfde belang hebben. We zijn niet alleen softwareleverancier, we zijn je partner.
Referenties
Bij de overname van Notariskantoor Van Limburg Stirum waren Serena van Leest en Raymond Francken op zoek naar een systeem welke zou aansluiten bij hun plannen voor modernisering van het kantoor.
“Notarisdossier past perfect bij onze ideeën: digitaliseren, efficiënter werken en eenvoudig in gebruik voor elke medewerker. Achteraf kunnen wij zeggen dat wij de overstap veel eerder hadden moeten maken, de overstap ging soepel en vlot. Binnen één dag waren alle medewerkers weer volledig aan de slag!”

“Samen bereiken we meer dan alleen.”
Aan het woord is Geert Janssen, notaris bij MAES Notarissen. MAES notarissen is gemotiveerd om het meest klantgerichte notariskantoor van de regio Vlaardingen en omstreken te zijn. “Wij streven daarbij naar continuïteit van onze dienstverlening door op zorgvuldige wijze een wederkerig vruchtbare, harmonieuze en duurzame relatie te ontwikkelen met onze klanten. Wij begrijpen hoe waardevol het is om goed voor elkaar te zijn. Samen bereiken we meer dan alleen. Bij Notarisdossier zitten ze hetzelfde in de wedstrijd.”

VDB Notarissen gebruikt Notarisdossier inmiddels een aantal jaar naar volle tevredenheid. Een belangrijk beslispunt destijds om over te stappen van hun huidige software was de gebruikservaring van Notarisdossier. Dit sloot het beste aan bij hun wensen. Door hun strategische samenwerking met Witlox Van den Boomen, werkt VDB Notarissen met verschillende andere softwareprogramma’s. Door het open platform van Notarisdossier is het koppelen eenvoudig. Technisch, operationeel en strategisch sluit het goed aan.
Gezamenlijk ontwikkelen is een groot pluspunt voor zowel VDB als voor Notarisdossier. “Door de input van gebruikers wordt een software systeem alleen maar beter.” – notaris Marco Haanappel.

“We hadden 5 jaar eerder met Notarisdossier moeten beginnen!”
Aan het woord is Ankie de Kort, kantoormanager bij De Rivieren Notarissen.
“Automatisering bepaalt in grote mate waar wij als bedrijf staan. Met Notarisdossier is De Rivieren Notarissen beter in staat zich als dé juridisch adviseur te presenteren. Daar beleeft zowel de cliënt, die bewust kiest voor die kwaliteit, als onze medewerker veel plezier aan!”

Als één van de eerste kantoren zijn de medewerkers van Zomer notariaat gestart met Notarisdossier. Zij hebben ervaren hoe de ontwikkeling van Notarisdossier is gegaan en nog steeds door gaat. Wat zij fijn vinden is dat er bijna altijd ‘ja’ gezegd wordt op vragen of wensen. Daarnaast vinden zij het prettig dat de beheerders zelf aan de knoppen kunnen zitten. Instellingen zelf beheren maakt dat de software steeds nauwkeuriger aansluit bij de processen van het kantoor. Klanten van het kantoor ervaren het Online Dossier als zeer prettig. Medewerkers merken het verschil doordat het communicatieproces sneller en makkelijker gaat.

Mathijsen & Weijs, een notariskantoor in Venray, is één van de eerste kantoren die gestart is met Notarisdossier. Notaris Wim Weijs aan het woord: “De contacten met Notarisdossier werden steeds verder aangehaald. Toen het idee ontstond om een totaaloplossing te ontwikkelen waren wij meteen enthousiast. In het voorjaar van 2017 zijn we overgegaan naar Notarisdossier. Modern, mooie uitstraling en óók nog eens veilig, dat waren de eerste indrukken. Lang voordat de AVG inging waren wij er al klaar voor.”

Krans Notarissen Netwerk Notarissen in Haarlem heeft Notarisdossier geïmplementeerd voor alle rechtsgebieden. Door klanten toegang te geven via het Online Dossier zorgen ze voor een efficiënter communicatieproces. De medewerkers zijn actief aan de slag gegaan met het inrichten van sjablonen om hun eigen werk te optimaliseren. Klanten worden opgenomen in doelgroepen zodat deze later teruggevonden kunnen worden. Een belangrijk nieuwbouwproject kan na een paar jaar geselecteerd worden om nogmaals contact op te nemen.

We konden onze klanten niet online laten meekijken in hun dossier, wat we wel wilden. Dit was niet alleen noodzakelijk door de veranderende privacywetgeving, maar was ook een wens om zo onze klanten meer inzicht te geven. Je hebt als kantoor een partij nodig die met je mee wil denken, die hebben we met Notarisdossier gevonden. Daarom vertel ik ook graag andere kantoren over onze mooie samenwerking. Bovendien: hoe meer kantoren Notarisdossier gebruiken, hoe beter we kunnen samenwerken. Je kunt dan bijvoorbeeld heel makkelijk modellen, rapporten en vragenlijsten uitwisselen met andere kantoren.
