Klant staat
centraal

Overal
bereikbaar

Persoonlijk
& vertrouwd

Jouw uitdagingen

Klant staat
centraal

Overal
bereikbaar

Persoonlijk
& vertrouwd

Jouw uitdagingen

Met de efficiënte werkwijze in Notarisdossier
houd je tijd over voor belangrijke zaken

Dagelijkse bezigheden

Poortwachter, WWFT, digitalisering, nieuwe wetgeving, personeelstekort en drukke tijden. Een kleine greep uit de dagelijkse bezigheden in de notariële dienstverlening. Als notaris wil je voldoen aan alle verwachtingen en regels, cliënten helpen met hun vraagstukken maar ook een fijne werkomgeving creëren voor medewerkers. Wij begrijpen dat je daarom niet bezig wilt zijn met software en dat je een programma nodig hebt dat je ondersteunt en begeleidt in zowel standaard als maatwerk processen.

Notarisdossier staat erom bekend een gebruiksvriendelijk, intuïtief en overzichtelijk systeem te zijn. Samen met onze klanten maken we onze software elke dag beter om jou en jouw kantoor te ondersteunen bij de dagelijkse werkzaamheden. We helpen je vandaag efficiënter te werken, zodat je klaar bent voor de toekomst.

Samenwerking

Notarisdossier is vanuit een samenwerking met notariskantoren ontstaan. Met hun input, en de input van elke klant die start met Notarisdossier, werken we elke dag om de software te verbeteren en onderhouden. Klanten kunnen op ons rekenen, wij koppelen onze technische expertise aan onze kennis van de notariële wereld. De oplossing is voor elk kantoor anders en dat is juist wat ons werk zo leuk maakt. We gebruiken altijd een combinatie van software en kennis om tot een optimale uitvoering te komen, nu en in de toekomst.

Het resultaat is leidend. En wij zijn pas tevreden als onze klanten dat ook zijn, want alleen dan hebben we bewezen dat we hetzelfde belang hebben. We zijn niet alleen softwareleverancier, we zijn je partner.

Referenties

Bij de overname van Notariskantoor Van Limburg Stirum waren Serena van Leest en Raymond Francken op zoek naar een systeem welke zou aansluiten bij hun plannen voor modernisering van het kantoor.
“Notarisdossier past perfect bij onze ideeën: digitaliseren, efficiënter werken en eenvoudig in gebruik voor elke medewerker. Achteraf kunnen wij zeggen dat wij de overstap veel eerder hadden moeten maken, de overstap ging soepel en vlot. Binnen één dag waren alle medewerkers weer volledig aan de slag!”

“Samen bereiken we meer dan alleen.”

Aan het woord is Geert Janssen, notaris bij MAES Notarissen. MAES notarissen is gemotiveerd om het meest klantgerichte notariskantoor van de regio Vlaardingen en omstreken te zijn. “Wij streven daarbij naar continuïteit van onze dienstverlening door op zorgvuldige wijze een wederkerig vruchtbare, harmonieuze en duurzame relatie te ontwikkelen met onze klanten. Wij begrijpen hoe waardevol het is om goed voor elkaar te zijn. Samen bereiken we meer dan alleen. Bij Notarisdossier zitten ze hetzelfde in de wedstrijd.”

VDB Notarissen gebruikt Notarisdossier inmiddels een aantal jaar naar volle tevredenheid. Een belangrijk beslispunt destijds om over te stappen van hun huidige software was de gebruikservaring van Notarisdossier. Dit sloot het beste aan bij hun wensen. Door hun strategische samenwerking met Witlox Van den Boomen, werkt VDB Notarissen met verschillende andere softwareprogramma’s. Door het open platform van Notarisdossier is het koppelen eenvoudig. Technisch, operationeel en strategisch sluit het goed aan.
Gezamenlijk ontwikkelen is een groot pluspunt voor zowel VDB als voor Notarisdossier. “Door de input van gebruikers wordt een software systeem alleen maar beter.” – notaris Marco Haanappel.

“We hadden 5 jaar eerder met Notarisdossier moeten beginnen!”

Aan het woord is Ankie de Kort, kantoormanager bij De Rivieren Notarissen.

“Automatisering bepaalt in grote mate waar wij als bedrijf staan. Met Notarisdossier is De Rivieren Notarissen beter in staat zich als dé juridisch adviseur te presenteren. Daar beleeft zowel de cliënt, die bewust kiest voor die kwaliteit, als onze medewerker veel plezier aan!”

“Heel notarieel Nederland wordt hier blij van.”

We konden onze klanten niet online laten meekijken in hun dossier, wat we wel wilden. Dit was niet alleen noodzakelijk door de veranderende privacywetgeving, maar was ook een wens om zo onze klanten meer inzicht te geven. Je hebt als kantoor een partij nodig die met je mee wil denken, die hebben we met Notarisdossier gevonden. Daarom vertel ik ook graag andere kantoren over onze mooie samenwerking. Bovendien: hoe meer kantoren Notarisdossier gebruiken, hoe beter we kunnen samenwerken. Je kunt dan bijvoorbeeld heel makkelijk modellen, rapporten en vragenlijsten uitwisselen met andere kantoren.