Klant staat
centraal

Overal
bereikbaar

Persoonlijk
& vertrouwd

Jouw uitdagingen

Klant staat
centraal

Overal
bereikbaar

Persoonlijk
& vertrouwd

Jouw uitdagingen

Met de efficiënte werkwijze in Notarisdossier
houd je tijd over voor belangrijke zaken

Dagelijkse bezigheden

Poortwachter, WWFT, digitalisering, nieuwe wetgeving, personeelstekort en drukke tijden. Een kleine greep uit de dagelijkse bezigheden in de notariële dienstverlening. Als notaris wil je voldoen aan alle verwachtingen en regels, cliënten helpen met hun vraagstukken maar ook een fijne werkomgeving creëren voor medewerkers. Wij begrijpen dat je daarom niet bezig wilt zijn met software en dat je een programma nodig hebt dat je ondersteunt en begeleidt in zowel standaard als maatwerk processen.

Notarisdossier staat erom bekend een gebruiksvriendelijk, intuïtief en overzichtelijk systeem te zijn. Samen met onze klanten maken we onze software elke dag beter om jou en jouw kantoor te ondersteunen bij de dagelijkse werkzaamheden. We helpen je vandaag efficiënter te werken, zodat je klaar bent voor de toekomst.

Samenwerking

Notarisdossier is vanuit een samenwerking met notariskantoren ontstaan. Met hun input, en de input van elke klant die start met Notarisdossier, werken we elke dag om de software te verbeteren en onderhouden. Klanten kunnen op ons rekenen, wij koppelen onze technische expertise aan onze kennis van de notariële wereld. De oplossing is voor elk kantoor anders en dat is juist wat ons werk zo leuk maakt. We gebruiken altijd een combinatie van software en kennis om tot een optimale uitvoering te komen, nu en in de toekomst.

Het resultaat is leidend. En wij zijn pas tevreden als onze klanten dat ook zijn, want alleen dan hebben we bewezen dat we hetzelfde belang hebben. We zijn niet alleen softwareleverancier, we zijn je partner.

Referenties

Bij de overname van Notariskantoor Van Limburg Stirum waren Serena van Leest en Raymond Francken op zoek naar een systeem welke zou aansluiten bij hun plannen voor modernisering van het kantoor.
“Notarisdossier past perfect bij onze ideeën: digitaliseren, efficiënter werken en eenvoudig in gebruik voor elke medewerker. Achteraf kunnen wij zeggen dat wij de overstap veel eerder hadden moeten maken, de overstap ging soepel en vlot. Binnen één dag waren alle medewerkers weer volledig aan de slag!”

“Samen bereiken we meer dan alleen.”

Aan het woord is Geert Janssen, notaris bij MAES Notarissen. MAES notarissen is gemotiveerd om het meest klantgerichte notariskantoor van de regio Vlaardingen en omstreken te zijn. “Wij streven daarbij naar continuïteit van onze dienstverlening door op zorgvuldige wijze een wederkerig vruchtbare, harmonieuze en duurzame relatie te ontwikkelen met onze klanten. Wij begrijpen hoe waardevol het is om goed voor elkaar te zijn. Samen bereiken we meer dan alleen. Bij Notarisdossier zitten ze hetzelfde in de wedstrijd.”

VDB Notarissen gebruikt Notarisdossier inmiddels een aantal jaar naar volle tevredenheid. Een belangrijk beslispunt destijds om over te stappen van hun huidige software was de gebruikservaring van Notarisdossier. Dit sloot het beste aan bij hun wensen. Door hun strategische samenwerking met Witlox Van den Boomen, werkt VDB Notarissen met verschillende andere softwareprogramma’s. Door het open platform van Notarisdossier is het koppelen eenvoudig. Technisch, operationeel en strategisch sluit het goed aan.
Gezamenlijk ontwikkelen is een groot pluspunt voor zowel VDB als voor Notarisdossier. “Door de input van gebruikers wordt een software systeem alleen maar beter.” – notaris Marco Haanappel.

“We hadden 5 jaar eerder met Notarisdossier moeten beginnen!”

Aan het woord is Ankie de Kort, kantoormanager bij De Rivieren Notarissen.

“Automatisering bepaalt in grote mate waar wij als bedrijf staan. Met Notarisdossier is De Rivieren Notarissen beter in staat zich als dé juridisch adviseur te presenteren. Daar beleeft zowel de cliënt, die bewust kiest voor die kwaliteit, als onze medewerker veel plezier aan!”

Als één van de eerste kantoren zijn de medewerkers van Zomer notariaat gestart met Notarisdossier. Zij hebben ervaren hoe de ontwikkeling van Notarisdossier is gegaan en nog steeds door gaat. Wat zij fijn vinden is dat er bijna altijd ‘ja’ gezegd wordt op vragen of wensen. Daarnaast vinden zij het prettig dat de beheerders zelf aan de knoppen kunnen zitten. Instellingen zelf beheren maakt dat de software steeds nauwkeuriger aansluit bij de processen van het kantoor. Klanten van het kantoor ervaren het Online Dossier als zeer prettig. Medewerkers merken het verschil doordat het communicatieproces sneller en makkelijker gaat.

Mathijsen & Weijs, een notariskantoor in Venray, is één van de eerste kantoren die gestart is met Notarisdossier. Notaris Wim Weijs aan het woord: “De contacten met Dirict werden steeds verder aangehaald. Toen het idee ontstond om een totaaloplossing te ontwikkelen waren wij meteen enthousiast. In het voorjaar van 2017 zijn we overgegaan naar Notarisdossier. Modern, mooie uitstraling en óók nog eens veilig, dat waren de eerste indrukken. Lang voordat de AVG inging waren wij er al klaar voor.”

Krans Notarissen Netwerk Notarissen in Haarlem heeft Notarisdossier geïmplementeerd voor alle rechtsgebieden. Door klanten toegang te geven via het Online Dossier zorgen ze voor een efficiënter communicatieproces. De medewerkers zijn actief aan de slag gegaan met het inrichten van sjablonen om hun eigen werk te optimaliseren. Klanten worden opgenomen in doelgroepen zodat deze later teruggevonden kunnen worden. Een belangrijk nieuwbouwproject kan na een paar jaar geselecteerd worden om nogmaals contact op te nemen.