Nieuws en andere leuke artikelen

  • Inspirerend
  • Interessant
  • Innovatie

  • Inspirerend
  • Interessant
  • Innovatie
Notarisdossier kleurenbalk

Vacature: wij zoeken een Customer Service Specialist

Vanuit jouw rol als Customer Service Specialist zorg jij ervoor dat de bijna 100 kantoren die werken met onze software de allerbeste klantbeleving hebben. Zo laat je de klanttevredenheid naar grote hoogtes stijgen én werk je tegelijkertijd aan je eigen carrière.  

Jij zorgt voor onze klanten
Dirict ontwikkelt software voor het notariaat en de advocatuur. Notaris- en advocatenkantoren meer laten halen uit hun bestaande én nieuwe cliënten, dat is ons doel. Met onze software ondersteunen wij het gehele proces van onze klanten. Zo worden er eenvoudig gepersonaliseerde e-mails gestuurd en wissel je met het geïntegreerde Online Dossier veilig documenten uit.

We zijn trots op de sterke band met onze klanten maar waar we nog trotser op zijn is dat we er voor iedere klant zijn. Ons streven is dat we altijd een stapje meer willen zetten voor onze klanten om zo de klantverwachting te overtreffen.

Hét visitekaartje van onze organisatie
Als Customer Service Specialist ben je het hart van onze organisatie. Jij staat aan de kant van onze klant. Jij wordt expert en helpt onze klanten met alles wat met onze software te maken heeft. Maar ook onze interne organisatie doet een beroep op je, geen vraag is jou te gek, geen stap is te ver. Wij reiken jou alle middelen aan om te groeien en je ambities waar te maken. Om de klantverwachting te overtreffen ga jij:

  • klaarstaan voor onze klanten bij vragen over het gebruik van onze software. Je hoeft echt niet alles zelf te weten maar je weet precies waar en hoe je intern de informatie kunt achterhalen.  
  • problemen analyseren en oplossen voor en met de klant. Bij complexe problemen vorm je samen met je collega’s een team en draaien jullie creatieve breinen op volle toeren om tot oplossingen te komen.
  • proactief met onze klanten in gesprek en commerciële kansen herkennen.
  • meedenken over trainingen. Omdat jij iedereen door ons systeem coacht weet je precies waar de behoeft ligt.
  • aan de slag met verbetervoorstellen om niet alleen je team maar ook onze bedrijfsprocessen te optimaliseren.

In de eerste periode ligt de nadruk op het leren kennen van onze software en onze klanten. Wanneer je dat onder de knie hebt, wordt jouw takenpakket uitgebreid met projecten. Bijvoorbeeld:

  • het meten van klanttevredenheid en de opvolging hiervan.
  • optimaliseren van TOPdesk.
  • onze servicedesk verbeteren naar echte “customer care”.

Wat maakt deze vacature Customer Service Specialist zo interessant voor jou?
Het antwoord: in deze rol ben jij onze gastvrouw/heer, alleskunner, vraagbaak, steun en toeverlaat. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je draait jouw hand niet om voor uitvoerende werkzaamheden en je hebt de brains en de motivatie om dit af te wisselen met werk dat vraagt om analyse en inzicht. Als ambitieuze professional zie je de kans om te leren wanneer je collega’s een beroep op je doen. Omdat ambitie bij ons hoog in het vaandel staat zien wij er persoonlijk op toe dat we jou helpen je doelen te bereiken.

Toegewijd, ondernemend en vooruitstrevend
De bovenstaande kernwaarden spelen een grote rol binnen Dirict. Zodra je het kantoor in Utrecht binnenloopt herken je deze kernwaarden in onze cultuur. Daarnaast hebben we hele gave teamuitjes, borrels en bovenal heel veel gezelligheid.

Jij bent onze perfecte collega, want jij …

  • beschikt over HBO denkniveau.
  • hebt ervaring met (extern) klantcontact. Je schroomt niet om op je eerste werkdag de telefoon op te nemen. Wat je niet weet kun je altijd navragen.
  • weet dat klanttevredenheid essentieel is en je vindt het leuk om uitleg te geven en klanten te ondersteunen.
  • houdt van organiseren, structureren en optimaliseren. En dat niet alleen, je bent er ook echt goed in en weet je collega’s scherp te houden.
  • hebt uitstekende communicatieve skills maar bent zeker ook analytisch.
  • bent stressbestendig, ook bij ons is het soms druk maar jij laat je niet gek maken.
  • kunt ontzettend goed luisteren, je hoort ook wat er gezegd wordt en zet dat direct om in actie(s).

Dit mag je van ons verwachten
Als jij ervoor zorgt dat onze klanten de beste service krijgen, vandaag, morgen en alle dagen daarna, kan je rekenen op:

  • een goed salaris dat met je meegroeit.
  • trainingen, welke bijdragen aan de uitvoering van jouw baan en persoonlijke ontwikkeling.
  • 8% vakantiegeld.
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40-urige werkweek.
  • een goede pensioenregeling, altijd handig voor later.
  • doorgroeimogelijkheden.
  • een reiskostenvergoeding.
  • een jaarcontract dat, bij goed functioneren, daarna omgezet wordt naar een vast contract.
  • een fijne werkplek in Utrecht.
  • een laptop van de zaak.
  • regelmatig uitjes met het team.  
  • een klein, fijn hecht team dat altijd voor je klaarstaat.

Een 32-urige werkweek is bespreekbaar mits jouw vrije dag niet op maandag of donderdag valt.

Dirict is onderdeel van TSS: een snelgroeiend netwerk van vertical market softwarebedrijven. Deze rol biedt volop doorgroeimogelijkheden, bijvoorbeeld naar een rol als Consultant of Customer Success Manager.

If it is to be, it is up to me! Grijp jij deze kans als Customer Service Specialist?

Neem contact op met Nienke Struijk, zij is de Recruiter die in afwachting is van jouw sollicitatie. Heb je vragen over de vacature Customer Service Specialist of onze organisatie? Ook dan kun je contact opnemen met Nienke, via nienke@dirict.nl of 06 – 10 45 10 64.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan het ongevraagd toesturen van cv’s, profielen of anderszins kunnen geen rechten worden ontleend. Voor het toesturen hiervan is vooraf schriftelijke toestemming van Dirict nodig.

< Blog >

dlb notaris start met Notarisdossier

Afgelopen maandag 24 augustus 2020, is dlb notaris gestart met het gebruik van Notarisdossier. Met de overstap wil dlb notaris klantgerichter en efficiënter werken. In het nieuwe Online Dossier heeft onze ...
Lees meer...
VoIP Notarisdossier

VoIP – persoonlijk contact door directe informatie

Notarisdossier heeft een VoIP koppeling. Wat doet dat? Een VoIP koppeling laat zien wie de cliënt is die jouw kantoor belt doordat het systeem op basis van telefoonnummer herkent wie ...
Lees meer...

Compliance check met risicoprofilering

Steeds meer onderzoek moet gedaan worden naar de cliënt voor de akte getekend mag worden. Het is belangrijk dat dit zo min mogelijk tijd kost maar wel goed gedaan wordt. ...
Lees meer...

Vacature: wij zoeken een ervaren full stack software ontwikkelaar

Wil je als ontwikkelaar werken aan een moderne webapplicatie die dagelijks door duizenden juridische professionals gebruikt wordt? Dan hebben wij een mooie rol voor jou! Dirict zoekt een ervaren software ...
Lees meer...

2020; het jaar van het digitale werken

Digitaal werken is niet alleen de toekomst maar het is het heden, ook voor het notariaat. In de komende maanden leggen we aan de hand van verschillende modules uit hoe ...
Lees meer...

Uitnodiging webinar in Notarisdossier

Minder fouten, efficiënter werken en een duidelijk proces. Ieder notariskantoor is en werkt anders maar alle kantoren hebben standaard werkzaamheden die in elk dossier worden uitgevoerd. In een papieren dossier ...
Lees meer...

Binnenkort: compliance check WWFT

De notaris wordt steeds meer bewaker dan jurist. Steeds meer onderzoek moet gedaan worden naar de cliënt voor de akte getekend mag worden. Het is belangrijk dat dit zo min ...
Lees meer...

Draag een klant aan en krijg een iPad!

Notarisdossier werkt in de cloud, wat betekent dat je overal en op elk apparaat kan werken. Ideaal om de week even snel voor te bereiden op de iPad. Het is ...
Lees meer...

Nieuwe module workflow

Het is eindelijk zover. Na hard werken, brainstormen en testen met onze klanten is onze nieuwste module Workflow in gebruik! TakenWorkflow heeft een grote toegevoegde waarde in het proces op ...
Lees meer...

Op de hoogte blijven van ontwikkelingen van Notarisdossier?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en je ontvangt deze maximaal 4 keer per jaar. We zullen je dus niet spammen.