Plezier
in je werk

Verant-
woordelijk

Persoonlijke
groei

Vacature

Plezier
in je werk

Verant-
woordelijk

Persoonlijke
groei

Vacature

Telefoniste & Officemanager (32-40 uur)

16 Mar, 2023

Hier geen commerciële introtekst, wij zijn een no-nonsense organisatie. Lekker normaal en duidelijk. Wie we zoeken? Iemand die het eerste aanspreekpunt is voor onze ruim 100 klanten en onze collega’s ondersteunt in de breedste zin van het woord.
Wij zijn de snelst groeiende organisatie in de markt en daarom zoeken we extra mensen. Onze missie: over 5 jaar de absolute nummer twee van de markt zijn! 

Wat worden je taken en verantwoordelijkheden 

Je werkt in een team met drie andere collega’s. Als telefoniste:  

  • ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten; 
  • ondersteun je onze klanten op afstand bij vragen, wensen of problemen; 
  • ben je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid door de service die jullie verlenen. 

Als officemanager: 

  • ondersteun je het management bij bijvoorbeeld bloemenacties; 
  • plaats je diverse bestellingen van boodschappen tot aan kantoorartikelen. 

Jij past in ons Customer Care-team als je 

  • bij voorkeur minimaal 2 jaar werkervaring hebt in een soortgelijke functie; 
  • affiniteit hebt met software en meer wilt leren over het werken in de IT; 
  • behulpzaam bent en oplossingsgericht werkt; 
  • stressbestendig bent: ook bij ons is het weleens druk, jij laat je niet gek maken. 

Wat krijg je van ons 

  • Een fulltime salaris tussen de € 2.500,- en € 3.000,- bruto, afgestemd op jouw kennis en ervaring; 
  • Een werkweek van 28 tot 40 uur, waarbij je in ieder geval op vrijdag werkt; 
  • Direct een vast contract; 
  • Trainingen en coaching, die bijdragen aan de uitvoering van jouw functie en persoonlijke ontwikkeling; 
  • Iedere werkdag lunch, een leuke werkplek in Utrecht met een fijn en hecht team en als je bent ingewerkt, kun je in overleg af en toe thuiswerken; 
  • Regelmatige uitjes en borrels met het team. 

En niet onbelangrijk: 

  • 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen o.b.v. een 40-urige werkweek; 
  • Een bonusregeling; 
  • Een goede pensioenregeling; 
  • Een NS businesscard of reiskostenvergoeding van € 0,21 per kilometer; 
  • Een laptop en telefoon van de zaak. 

Wil je een ochtend meelopen om een goede indruk te krijgen, weten waarom we streven naar de nummer twee in de markt en samen met je toekomstige collega’s lunchen? Dat is zeker mogelijk! Meer informatie over ons vind je op notarisdossier.nl/vacatures. 

Enthousiast geworden? 

Stuur jouw cv en motivatiebrief naar Marleen Achterstraat-Hooijer (Manager Customer Care & Sales) via marleen@notarisdossier.nl. Wil je eerst bellen? Marleen is bereikbaar op 06 380 70 670. 

Goed om te weten 

  • Onze sollicitatieprocedure bestaat uit 2 gesprekken. 
  • Aanvullend op de gesprekken plannen we een meeloopochtend/middag. 
  • Door te solliciteren ga je akkoord dat wij jouw gegevens bewaren tot aan het einde van de sollicitatieprocedure. 
  • Het overhandigen van een Verklaring Omtrent Gedrag maakt deel uit van het aannamebeleid. 

Meer informatie over ons en onze producten vind je op www.notarisdossier.nl 

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld.
Aan het ongevraagd (zonder schriftelijke toestemming van Dirict) toesturen van cv’s, profielen of anderszins kunnen geen rechten worden ontleend. 

Vacature