Inspiratie

Branche
gerelateerd

Blogs

Nieuws

Inspiratie

Branche
gerelateerd

Blogs

Nieuws

Upgrade naar meer gebruiksgemak

26 Oct, 2022

Op dit moment zijn we bijna klaar met het nieuwe Online Dossier. In november gaan de eerste klanten gebruikmaken van deze upgrade. Wat is er nieuw en hoe ziet het eruit? Hieronder een korte opsomming van de vernieuwingen:

  • Upgrade naar de allernieuwste beveiliging
  • Melding voor de cliënt in welk dossier de nieuwe stukken gedeeld zijn
  • Engelse vertaling
  • Betere ondersteuning bij meerdere labels
  • Modernere lay-out
  • Beter gebruik via mobiel en tablet

Verzacht het wachten

We hebben de zogenoemde ‘wachtverzachter’ naar voren gehaald in het dossier. Zo ziet de cliënt na het inloggen direct wat de status is. De ‘wachtverzachter’ is gekoppeld aan de Workflow. Je kunt per taak zelf indelen of en, zo ja, wat de cliënt ziet. Lees de blog in de nieuwsbrief waarom je inzicht wilt geven in je werkzaamheden.

Daarnaast zie je nu welke stukken nieuw zijn, zodat de cliënt niet meer hoeft te zoeken naar de laatst toegevoegde documenten.

Eén klik

Voor een goede bereikbaarheid hebben we het e-mailadres en het telefoonnummer klikbaar gemaakt. Met één klik kunnen zij dus makkelijk contact opnemen bij vragen. De meeste gebruikers kijken via hun mobiele telefoon, dus dan is het handig om met één klik te kunnen bellen of mailen.

Wanneer je gebruik maakt van betaalverzoeken en er staat een betaling klaar, dan staat dit ook duidelijk op de homepage. Cliënten kunnen direct doorklikken en betalen. Dit geldt ook voor openstaande vragenlijsten. Wanneer een nieuwe vragenlijst klaarstaat kan de cliënt deze met één druk op de knop openen, inzien en invullen.

Gebruiksgemak

Met deze wijzigingen willen we het online portal net zo gebruiksvriendelijk maken als Notarisdossier. Uiteraard wordt het portal in je eigen huisstijl ingesteld zodat cliënten in een voor hun herkenbare omgeving inloggen.

Meer weten? Maak een afspraak via marleen@notarisdossier.nl