Klanten ondersteunen, begeleiden én adviseren; dat is wat je als Customer Service medewerker doet bij Notarisdossier. Wij zijn een softwarebedrijf dat haar eigen software ontwerpt, ontwikkelt, verkoopt en onderhoudt. Aan jou de verantwoordelijkheid om de vragen van klanten te beantwoorden, de prioriteit te bepalen en eventueel door te zetten naar een technische collega. Wij hebben geen typische klantenservice, het is de bedoeling dat je met de klant in de software meekijkt en hen aan de telefoon of per mail helpt met hun vraag over ons softwareprogramma.
Wij zijn een snelgroeiende, no-nonsense organisatie met de ambitie om te groeien. Dat betekent regelmatig nieuwe klanten met vragen over onze software, maar ook bestaande klanten met diepgaandere vragen.
Jouw bijdrage aan ons succes
Als Customer Service medewerker bij Notarisdossier werk je in het Customer Care-team: het hart van onze organisatie. Samen zorgen jullie ervoor dat we dagelijks de verwachting van de klant overtreffen. Jij levert hier jouw bijdrage aan.
Jij:
- bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten;
- achterhaalt wat de vraag of wens van de klant is;
- registreert de vraag of wens in ons ticketsysteem Topdesk;
- lost vragen op, zoekt waar nodig uit en koppelt het antwoord terug aan de klant;
- trekt aan de bel wanneer je trends ontdekt in gestelde vragen en wensen;
- doorloopt jouw interne opleidingstraject om snel up and running te zijn;
- werkt aan je persoonlijke ontwikkeling en die van jouw team.
Kortom: je ondersteunt, begeleidt en adviseert de klant op afstand.
Je past in ons Customer Care-team als je
- bij voorkeur minimaal 3 jaar werkervaring hebt in een soortgelijke functie;
- enthousiast en energiek bent en voor kwaliteit gaat;
- klantgericht werkt: zeg wat je doet en doe wat je zegt;
- stressbestendig bent: ook bij ons is het weleens druk, jij laat je niet gek maken;
- jouw communicatie skills (mondeling én schriftelijk) inzet om klanten en collega’s te helpen;
- behulpzaam bent en oplossingsgericht werkt;
- de drive hebt om de beste versie van jezelf te ontwikkelen.
And last but not least: als je energie krijgt van deze functie!
Wij bieden jou
- een fulltime salaris tussen de € 2.800,- en € 3.250,- bruto, afgestemd op jouw kennis en ervaring;
- trainingen en interne coaching die bijdragen aan de uitvoering van jouw functie en persoonlijke ontwikkeling;
- doorgroeimogelijkheden, bijvoorbeeld naar senior Customer Service medewerker of manager;
- een jaarlijkse winstdelingsbonus;
- een werkweek van 32 tot 40 uur, waarbij je in ieder geval op maandag en vrijdag werkt;
- iedere werkdag lunch, een leuke werkplek in Utrecht met een fijn en hecht team en als je bent ingewerkt, kun je in overleg af en toe thuiswerken;
- regelmatige uitjes en borrels met het team.
En niet onbelangrijk:
- een jaarcontract wat, bij goed functioneren, wordt omgezet naar een vast contract;
- 8% vakantiegeld en 30 vakantiedagen o.b.v. een 40-urige werkweek;
- een NS-business card of reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer;
- een laptop en telefoon;
- een goede pensioenregeling, altijd handig voor later.
Wil je een ochtend meelopen om een goede indruk te krijgen, weten waarom we streven naar de nummer twee in de markt en samen met je toekomstige collega’s lunchen? Dat is zeker mogelijk! Meer informatie over ons vind je op notarisdossier.nl/vacatures.
Enthousiast geworden?
Stuur jouw cv en motivatiebrief naar Marleen Achterstraat-Hooijer (Manager Customer Care & Sales) via marleen@notarisdossier.nl. Wil je eerst bellen? Marleen is bereikbaar op 06 380 70 670.
Goed om te weten
- Onze sollicitatieprocedure bestaat uit 2 gesprekken.
- Aanvullend op de gesprekken plannen we een meeloopochtend/middag.
- Door te solliciteren ga je akkoord dat wij jouw gegevens bewaren tot aan het einde van de sollicitatieprocedure.
- Het overhandigen van een Verklaring Omtrent Gedrag maakt deel uit van het aannamebeleid.
Meer informatie over ons en onze producten vind je op www.notarisdossier.nl
Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld.
Aan het ongevraagd (zonder schriftelijke toestemming van Notarisdossier) toesturen van cv’s, profielen of anderszins kunnen geen rechten worden ontleend.