Inspiratie

Branche
gerelateerd

Blogs

Nieuws

Inspiratie

Branche
gerelateerd

Blogs

Nieuws

Webinar Workflow 2.0

2 Jun, 2021

Workflow was er al maar is nu verbeterd; versie 2.0 is vanaf eind juni beschikbaar; minder klikken, minder fouten en efficiënter werken.

Graag willen we tijdens het webinar op vrijdag 4 juni laten zien hoe we jullie feedback hebben verwerkt en welke functionaliteit we hebben toegevoegd.
Nieuw is bijvoorbeeld het toevoegen van een opmerking op een taak, een taak prioriteit geven, Workflow per zaak bekijken en de grootste verandering is het uitvoeren van je taak vanuit Workflow.

Wat is Workflow?
Even terug naar de basis, wat is Workflow ook al weer? Met Workflow kun je jouw unieke procedurelijsten digitaal inrichten. Elke medewerker weet wanneer zij aan zet zijn in het dossier, overdracht van werkzaamheden wordt vooral inhoudelijk en bij afwezigheid is inzichtelijk welke taken openstaan. In één overzicht zie je wat per dossier moet gebeuren en je krijgt een melding als de deadline nadert.

Wat doet versie 2.0?
De grootste verandering is dat je je taak kunt uitvoeren in de Workflowlijst. Voorheen klikte je vanuit Workflow naar je dossier om daar handmatig de taak uit te voeren maar met versie 2.0 zit de opdrachtknop in de taak. Een taak kan alles zijn wat je op internet doet, je kunt namelijk verwijzen naar elke willekeurige internetpagina. Dit betekent niet alleen verwijzen naar functionaliteit in Notarisdossier maar ook naar Stater of bijvoorbeeld de website van de KNB. Minder klikken dus! Daarnaast kun je Workflow makkelijker instellen, de Workflow per zaak bekijken, een taak prioriteit geven en opmerkingen bij een taak maken.

Wil je zien hoe dit werkt? Meld je aan via onderstaande link en mis het niet!

Wanneer? Vrijdag 4 juni
Hoe laat? Om 10.00 uur

Aanmelden? Klik op deze link en meld je aan!

Wil je meer informatie of heb je vragen? Neem contact op met Marleen Achterstraat-Hooijer via 06 380 70 670 of marleen@dirict.nl.